Vad som gör en människa tragisk


  • Ensamhet.
  • Ensam och 30+.
  • Ensam, 30+ och anställd på McDonalds.
  • Ensam, 30+, anställd på McDonalds, och otrevlig.
  • Ensam, 30+, anställd på McDonalds, otrevlig och lat.
  • Ensam, 30+, anställd på McDonalds, otrevlig, lat och allmänt osympatisk.
  • Ensam, 30+, anställd på McDonalds, otrevlig, lat, osympatisk, och som kan med att snacka om hur coolt det är när hans kompisar tafsar tjejer på röven. (Detta har han också framfört på arbetsplats.)
  • Ensam, 30+, anställd på McDonalds, otrevlig, lat, osympatisk, mansgris och att någon antagligen aldrig kommer klara av att leva med en sådan människa.
Nu känner jag mig elak men måste framföra detta faktum att personen är som en frontfigur för alla tragiska människor, enligt mig. Visst, det finns många tragiska människor och dom flesta av dem förtjänar det inte ens men den här personen gör det, vilket gör denna person ännu mera tragiskt. Uscha mig, ja uscha mig! Sånna får skylla sig själv om dom dör ensamma och oälskade. Ändå vill jag tillägna denna låten till personen.

Kommentarer
Postat av: Sandra

KLOCKRENT! Haha

2010-07-29 @ 20:12:38
URL: http://unoconcet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0