En natt på McDonalds


Tänk så roligt det är när man är full och glad. I alla fall för en del, men för andra kanske alkohol har en negativ effekt. Det kan framkalla ens bästa sidor men framför allt de sämsta. Det beror helt på hur ens kropp reagerar, för alla är ju olika. Som inatt när jag hade mitt första nattpass på McDonalds. Många utav gästerna var glada och bjöd på både komplimanger och dricks medan andra kom med rätt så osköna kommentarer.

Här har vi några godingar ifrån nattens kunder

Tjej men kompisgäng runt 20 årsåldern:
"Fan, vad du är duktig! När slutar du? -När du slutar förtjänar du en öl på park lane, gå och ta en öl där då!"
Jag "Nä, jag ska nog hem och sova"
Tjejen "Va, ska du inte till park lane!'? "


Man i 30 års åldern:
"fan vad långsam du är!"

Annan man i 30 årsåldern:
"MATILDA!!! Kan jag få ditt nummer? Om du ger mig ditt nummer så ska du få vilt sex inatt. Du behöver min stora kuk!"

Detta var bara tre av många citat. En del går inte att beskriva med ord, och en del är lite väl klyschiga för man har ju en tendens av att bli sån när man är lite rund om foten.

Det var allt för idag.

Pussar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0