CP

Inatt har jag sovit tre timmar. Jag börjar tröttna på tidningsbudandet. Det liksom pajar både lördagen och söndagen. Detta på grund av att jag inte kan göra något på lördagkvällen eftersom jag ska jobba och när jag ändå bara hinner sova ett par timmar innan jag ska upp bara för att jag har så svårt att somna. Sen är jag aptrött på söndagen och är jättekonstigt och det är ju bäddatt för att man ska göra bort sig om man vistas utomhus. Dessutom tappar jag all förmåga av att kunna formulera mig. Se liksom bara på hur jag skriver... Baaahh ahha.....

Har i vilket fall haft stånd på majornaloppisen idag men syster och en vän till henne. Där träffade jag malin som också hade stånd och hittade en görafin(!!!) mockajacka för femtio spänn. Jag hade tänkt bo i den i sommar.

Förutom detta har jag haft en helt ok helg. Gårdagen var aptråkig bara för att jag skulle jobba och tvätta osv och fredagen spenderade jag först med Sandy på stan och sen hos Mosan med pizza och godis och sen röda sten med andra godisar. Kvällen slutade ganska tidigt.

Nu ska jag sluta skriva nonsens och spendera resten av dagen med något mer intressant än Facebook och annat tråkigt. Därför tänkte jag kolla på How i Met your mother, eller något annat gött som man kan göra när man är ensam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0