Helgen baby

Här kommer en sammanfattning av helgen:

Fredag:
  • Jobb.
  • Dunderkalas hos Sandra och Therese!
  • En hel flaska rosé.
  • Dans, dans.
  • Luktat på ett hemmagjort rosévin.
  • Det luktade rumpvinäger, men smakade inte så mycket.
  • Köksbordet välte.
  • Köpte en hamburgare på BK som jag inte kunde äta upp. Därför gav jag köttet till Patrick.
  • Åkte hem.
Lördag:
  • Vaknade inte bakis!
  • Men det gjorde Patrick...
  • ...Så vi kollade på family guy och sen gick vi och åt pizza.
  • Patrick åkte hem. :(
  • Åkte in till stan och tog en öl med Julia, Therese och Sandra.
  • Min mobil dog en plötslig död.
  • Träffade på mannen med den flyende hakan som kände igen mig, men inte viste vart han sett mig.
  • Åkte till BK med Julia där jag åt min första cheeseburgare på säkert tio år. Smakade inte lika mycket senor denna gången.
  • Åkte hem och däckade.
Söndag:
  • Vaknade.
  • Drack kaffe.
  • Vattnade blommorna.
  • Sen har jag inte kommit så mycket längre.
CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0