GULLEFJUN



Jag var ett tunnhårigt barn med en endast fjunig kalufs på huvudet. Den traslade alltid till sig, speciellt när det blåste lite lätt. Det var därför jag aldrig kunde ha långt och fint hår som alla andra söta flickor, nej jag fick nöja mig med en pojkig frisyr och de få hårstrån jag hade. På grund av min frisyr fick jag alltid vara pappan när vi lekte mamma, pappa, barn. Men det var inte det som var värst, för en del vuxna trodde faktiskt att jag var en pojke då mamma helst klädde mig och mina syskon i unisexkläder så var min stil inte så värst flickig den heller. Hur som helst fick jag alltid killeksakerna i Happy Meal på McDonalds och vuxna betedde sig som om jag vore en grabb och ibland trodde jag nästan att jag var det, eller att jag var en kille i en tjejs kropp fasten jag inte ville det. Ibland drömde jag mardrömmar om att jag var kille på riktigt. Sjukt vare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0