NÅGOT VETTIGT?


Jag har många gånger funderat över hur jag spenderar mina dagar. Och då åt alldeles för lite aktiviteter. Dagen börjar oftast med att jag kokar lite kaffe, äter lite frukost och sätter på datorn och kollar min facebook. Tragiskt nog stänger jag inte av den förän jag ska gå och lägga mig och oftast händer det inget nytt på facebook heller. Varken under dagen eller natten när jag inte är inloggad. Jag har helt enkelt aldeles för mycket tid, och därför tar jag den så förgivet att jag slösar bort det med ingenting. När jag blir gammal kommer jag säkert förbanna detta jävla internet som stulit en väldigt stor del av min ungdom för ingenting? För vad har det gett mig? -NAAADAAA!!!

Jag funderar dock på hur jag ska spendera mitt liv istället. En vän till mig som har heltidsjobb sa att jag kan göra så mycket av min tid, som att lära mig något ovanligt. Men vad ska jag hitta på då? Vad är vettigt, jag behöver tips!

puss

Kommentarer
Postat av: Sandra

lär dig ett instrument! Gå ut och fota! Sy kläder! Sånt man VILL göra men aldrig tar sig tiden till :)

2010-09-15 @ 16:28:50
URL: http://unoconcet.blogg.se/
Postat av: Ida

haha jag spenderar typ mina dagar på samma sätt. inte så givande lixom...men vad sjutton ska man hitta på ja...Jag brukar i alla fal träna ganska mycket, bra om man vill rensa tankarna lite.....

2010-09-16 @ 12:58:00
URL: http://www.korvenskorvbanan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0